مطالعه این مطلب مناسب چه افرادی است؟

  • ساکنین منازل چند طبقه فاقد آسانسور
  • افرادی که در منزل خود فضایی برای نصب آسانسور ندارند
  • کسانی که بودجه محدودتری برای نصب آسانسور دارند

 

    برای شروع تولید فهرست مطالب، یک هدر اضافه کنید

    قیمت آسانسور خانگی کوچک موضوع مهمی است که در این مطلب مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. آسانسور خانگی کوچک همان هوم لیفت است که کاربرد وسیعی در ساختمان‌های قدیمی دارد. هوم لیفت‌ها مشکل عدم وجود آسانسور در ساختمان‌های قدیمی چند طبقه را به خوبی برطرف می‌کنند. به زودی در این صفحه بخش مربوط به قیمت روز آسانسور خانگی کوچک قرار داده می‌شود. به این ترتیب که شما با وارد کردن تعداد طبقات ساختمان خود می‌توانید محدوده قیمت را مشاهده کنید. همچنین شما می‌توانید برای تماس با مدیریت مجموعه روی لینک تماس و یا واتساپ کلیک کنید. اکثر مشتریان شرکت آلپای میخواهند بدانند که نصب این محصول چه هزینه‌ای دربر دارد. در این مطلب در مورد عوامل موثر بر تعیین قیمت این نوع آسانسور و ویژگی‌های آن صحبت خواهیم کرد.

    آسانسور خانگی چیست ؟

    آسانسور یکی از نیازهای اصلی همه ساختمان‌های چند طبقه به شمار می‌رود. اما هزینه نصب آن نیز اهمیت زیادی دارد. برای خرید آسانسورهای خانگی، ابتدا باید با کارشناسان و متخصصین تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید. پس از جمع‌آوری اطلاعات کافی در مورد آسانسور مورد نظر، در آخر کارشناسان برای بازدید حضوری و شناسایی محل مناسب جهت نصب، به ساختمان مراجعه می‌کنند. شرکت آلپای تمامی این خدمات را به صورت کاملا تخصصی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

    آسانسورهای خانگی دونفره و تک نفره تقریبا مینی آسانسور هستند و در مقایسه با بقیه آسانسورها اندازه کوچکتری دارند. برای نصب آسانسورهای خانگی احتیاجی به تخریب زیاد نیست و از جک بالارونده هیدرولیکی در سیستم جابجایی استفاده می‌شود.

    این آسانسورها احتیاجی به چاهک، موتورخانه، سیم بکسل و وزنه ندارند و از نظر مصرف برق بهینه هستند. جالب است بدانید که آسانسور خانگی کوچک تا 40 درصد در مصرف برق صرفه جویی می‌کند.

    تا زمانی که کاربرد آسانسورهای خانگی مطابق با دستورالعمل‌های ایمنی آنها انجام شده و به صورت منظم سرویس شوند می‌توانند بسیار ایمن باشند. علاوه بر اینکه این نوع از آسانسورها در هنگام حرکت صدا و لرزش ایجاد نمی‌کنند.

    آسانسور خانگی بدون موتورخانه

    یکی از مزیت های آسانسور هیدرولیک عدم نیاز به احداث موتورخانه روی پشت بام ساختمان است. در حالیکه برای نصب آسانسور کششی حتما باید فضایی روی پشت بام به موتورخانه اختصاص داده شود. در صورتی که ساختمان قدیمی ساز و فاقد آسانسور باشد شهرداری اجازه ایجاد اتاقک جدید روی پشت بام را نخواهد داد. آسانسور هیدرولیک این مشکل را برطرف کرده. موتور هیدرولیک در فضایی کوچک با ابعاد 60 سانت در 60 سانت در طبقه پایین یا حیاط قرار میگیرد. 

    البته برای نصب آسانسور خانگی فضایی کمتری برای موتور نیاز خواهد بود. این فضا یک مکعب مربع با ابعاد 30 در 40 در 50 سانتیمتر است. 

    ویژگی های آسانسور خانگی 

    نصب و اجرا در هر نقطه‌ای از ساختمان

    عمر طولانی قطعات و استهلاک پایین آنها

    دارای سرعت مناسب

    حرکت نرم و بی‌صدا

    سیستم برق اضطراری

    کیفیت بالای قطعات

    استفاده از ساختار فلزی در اکثر مواقع

    عدم نیاز به دیوارکشی در اطراف آسانسور

     

    موارد موثر در تعیین قیمت آسانسور خانگی 

    جنس کابین

    ابعاد کابین

    محل نصب

    نوع سیستم

    قدرت موتور

    نوع  آسانسور

    نوع موتور

    عوامل مهم در طراحی آسانسور خانگی 

    نوع ساختمان از نظر نوع کاربری(مسکونی، اداری، تجاری)

    ارتفاع ساختمان

    قطعات استفاده شده

    قطعات آسانسور خانگی کوچک

    موتور آسانسور

    کابین

    تابلو فرمان

    درب آسانسور

    ریل آسانسور

    تمامی این موارد با توجه به نوع کیفیت قطعات قیمت متفاوتی خواهند داشت.

    چگونه آسانسور خانگی  مقرون بصرفه‌تری داشته باشیم؟

    قیمت آسانسورهای خانگی کوچک و بزرگ بر اساس ویژگی ها و نوع موتور اسانسور متفاوت هست هر چقدر قطعات و تجهیزات اسانسور بیشتر باشد قیمت آن افزایش پیدا میکند. آسانسورهای دونفره هزینه سرویس و نگهداری پایین تری دارد.

    عملکرد و سیستم  کنترل در پشت آسانسور شما ارتباط زیادی با هزینه ی آن دارد. اگر محدودیت بودجه دارید انتخاب آسانسور خانگی کوچک با سیستم درایو ساده‌تر می‌تواند به کاهش هزینه‌ها کمک کند.

    اندازه کابین اسانسور شما میتواند به شدت بر قیمت اسانسور شما تاثیر بگذارد رفتن با یک کابین کوچکتر میتواند به پایین آمدن قیمت کمک کند. در کل قیمت اسانسورهای خانگی مناسب تر از آسانسورهای معمولی است.

    آسانسورهای پنوماتیک مقرون به صرفه ترین گزینه در بین آسانسورهای خانگی است. این آسانسورها هرگز به گودال یا موتورخانه احتیاج ندارند. طراحی ساده این آسانسور میانگین هزینه را در محدوده ی مناسبی قرار داده است.

    آسانسورهای پنوماتیک می‌توانند در ابعاد مختلفی طراحی شوند و این کاملا مرتبط با نوع کاربری افراد منزل است. در برخی از موارد لازم است ابعاد کابین به گونه‌ای باشد که به راحتی قابلیت جابجایی فرد با ویلچر را داشته باشد.

    درب آسانسور میتواند اتوماتیک یا غیر اتوماتیک باشد. باید توجه داشت که هرچه آسانسور اتوماتیک تر باشد، مسلما قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

    جمع‌بندی

    آسانسورها از هر نوعی که باشند مشخصات فنی مختص به خود را دارند. اطلاع از این مشخصات سبب خواهد شد که انتخاب به صرفه‌تری داشته باشید.

    در کل اسانسورهای خانگی در مقایسه با سایر آسانسورها دارای قیمت مناسبی هستند همچنین کارشناسان شرکت آلپای به شما کمک می‌کنند تا آسانسور خانگی متناسب با بودجه خود را انتخاب کنید.

    اگر میخواهید از جزئیات پروژه نصب آسانسور خانگی کوچک خود اطلاع پیدا کنید، کافی است با ما در تماس باشید.

    مجموعه آلپای با نیروی جوان در اهداف بلند مدت خود در نظر دارد تا بهترین شرکت آسانسور ایرانی باشد. برای حمایت از ما کافیست این مجموعه را به باقی دوستان خود معرفی کنید. اعتماد شما سرمایه ماست.

    به بالای صفحه بردن
    Call Now Button