خرید آسانسور را از کجا شروع کنیم؟

خرید آسانسور را از کجا شروع کنیم؟

شاید این سوال خیلی از مشتریان آسانسور ما باشد که نمی دانند پس از انتخاب آسانسور خود خرید آن را از کجا شروع کنند.کسانی که ساختمان نوساز و چاهک آمده به کار دارند یک گام جلوترند و از گام دوم شروع خواهند کرد. اما اگر ساختمان چند سال ساخت دارید از گام اول با شما خواهیم بود:

گام اول:

شما می توانید با یک مهندسی ساده و بازدید از ساختمان خود گام اول را بردارید. یعنی فضاهایی که امکان نصب آسانسور را دارد شناسایی کرده و با ما در میان بگذارید. شاید باز بپرسید چطور؟ از کجا باید مشخص کرد؟
80 درصد ساختمان هایی که هنگام ساختشان آسانسور تعبیه نشده، امکان نصب آسانسور برایشان میسر است.

الف) چشم پله ای دارید؟

به فضایی میان پلکان شاختمان اصطلاحا چشم پله می گویند.در صورت مثبت بودن پاسخ متراژ حدودی آن را اندازه بگیرید.

ب) نمای ساختمان ؟

در اکثر ساختمان های ساخته شده نما گزینه مناسبی برای نصب آسانسور است. بررسی کنید که در حیاط شما فضایی در حدود 140 *140 برای ایجاد یک آسانسور مناسب موجود است؟ این فضا در امتداد ارتفاع ساختمان به کجا منتهی می شود؟ بالکن؟ اتاق؟ و یا ..

ج) فضا در پاگرد و یا حیاط خلوت

در برخی از ساختمان ها فضای پاگرد فضای بزرگی است و یا حیاط خلوتی (نورگیر) مناسبی در فضای داخلی ساختمان ها موجود است.این مکان ها از مناسب ترین گزینه ها برای نصب آسانسور می باشد.
در ضمن نگران نورگیر ساختمان نباشید؛ با ما تماس بگیرید!

گام دوم

تماس با همکاران ما در بخش فروش و مطلع کردن آن ها از فضای موجود در ساختمان و شنیدن پیشنهادات و توضیحات آن ها

گام سوم

کارشناسی همکاران فنی ما و بازدید در صورت لزوم از ساختمان و فضاها و ارائه قیمت مناسب با بودجه و شرایط ساختمان شما توسط همکاران فروش گام سوم این پروسه می باشد.

و نهایتا در صورت مناسب بودن شرایط مذاکرات این افتخار نصیب ما خواهد شد که آسانسوری به سبک آلپای را در خدمت شما باشیم و برای خدمات پس از فروش در کنارتان باشیم.

با ما تماس بگسرید.

فهرست مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
Call Now Button