آیا همه آسانسورها دوربین دارند؟

یکی دیگر از سوالات متداول مشتریان در مورد وجود دوربین‌های مدار بسته در فضای آسانسور است. آنها می‌خواهند بدانند که آیا همه آسانسورها دوربین دارند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که هیچ آسانسوری در هنگام نصب بدون درخواست مشتری مجهز به دوربین مدار بسته نیست. در بعضی از موارد مشتری به دلایل مشخصی از جمله اطمینان از نحوه صحیح استفاده، عدم حمل بارهای سنگین با آسانسور، برقراری امنیت و پیشگیری از سرقت، تمایل به نصب دوربین در آسانسور دارد. به این ترتیب فرد باید در هنگام دریافت مشاوره و ثبت سفارش جهت نصب آسانسور، این مورد را خاطر نشان کند.

البته در صورت نصب دوربین در کابین آسانسور حتما باید برچسبی با مضمون وجود دوربین نصب شود. اصولا از دوربین‌های مدار بسته که قادر به نمایش نقاط بیشتری از کابین هستند در این موارد استفاده می‌شود. با این حال در برخی از موارد مشتریان ترجیح می‌دهند از دوربین‌هایی با اندازه کوچک و لنز سوزنی استفاده کنند. به این ترتیب امکان کار گذاشتن چنین دوربینی به صورت مخفی در فضای آسانسور وجود دارد. مزیت این روش، کاهش احتمال دستکاری دوربین توسط افراد دیگر است.

اگر شما قصد دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با نصب دوربین های مدار بسته در داخل آسانسور کسب کنید می‌توانید با کارشناسان شرکت آلپای تماس بگیرید. منتظر سوالات و نظرات شما هستیم.

فهرست مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
Call Now Button