قیمت آسانسور خانگی شیشه ای

یکی از مشکلات در ساختمان‌های چند طبقه و قدیمی مسئله آسانسور است. آسانسورهای خانگی بر اساس سیستم هیدرولیک طراحی می‌شوند. فرایند نصب این گونه آسانسورها مانند آسانسورهای هیدرولیک انجام می‌شود.

آسانسورهای خانگی بسیار مقرون به صرفه  بوده، برق کمتری مصرف می‌کنند، دارای حرکت نرم و بی صدا هستند و به طور قابل توجهی ارزش خانه را بیشتر می‌کنند. همچنین طراحی هوم لیفت ها می‌تواند منطبق بر طراحی و دکوراسیون ساختمان انجام شود.

انواع آسانسورهای شیشه‌ای

آسانسور شیشه‌ای دارای دو مدل کششی و هیدرولیکی است. مدل کششی برای ساختمان‌هایی با ارتفاع زیاد مناسب هستند. در حالی که آسانسور شیشه‌ای مدل هیدرولیکی در ساختمان‌هایی با ارتفاع کم کاربرد زیادی دارند.
جنس شیشه مورد استفاده در آسانسور شیشه‌ای، لمینت است که از استحکام بالایی برخوردار بوده و به سختی شکسته می‌شود. همچنین در صورت شکسته شدن، ذرات شیشه پخش نخواهند شد. ضخامت این شیشه‌ها قابل افزایش بوده و شستشوی بسیار آسانی دارند. بر اثر سایش، خط و خش روی سطح آن ایجاد نشده و با گذشت زمان نیز دچار فرسودگی نخواهند شد.

آسانسور شیشه‌ای خانگی

آسانسورهای شیشه‌ای خانگی مناسب برای ساختمان‌های قدیمی تا ارتفاع پنج طبقه هستند. البته در ساختمان‌های ویلایی دوبلکس و تریبلکس نیز از این نوع آسانسورها استفاده فراوانی می‌شود. چون علاوه بر کاربرد مناسب تاثیر بی‌نظیری بر زیباسازی فضای داخلی ساختمان دارند. با توجه به همین نکته بسیاری از مشتریان شرکت آلپای تمایل دارند که آسانسور خانگی آنها به صورت شیشه‌ای طراحی شود.
آسانسورهای شیشه‌ای خانگی قابلیت جابجایی تا 6 نفر را دارند و حداکثر ارتفاع مسیر آنها نیز 15 متر است.

موارد استفاده از آسانسورهای شیشه ای گرد

آسانسورهای شیشه ای گرد یا آسانسورهای پانوراما، در خانه های دوبلکس ، پاساژ ها، ساختمان‌های تجاری و اداری قابل نصب هستند. این آسانسورهای پانوراما دیدی 360 درجه دارند. به این ترتیب فرد در داخل آسانسور به همه جهات دید دارد. از مزیت‌های مهم آسانسورهای شیشه ای گرد، ایجاد نمای بسیار زیبا است. باید به این نکته هم اشاره کرد که نصب آسانسورهای شیشه ای  گرد سخت تر از آسانسورهای شیشه ای مکعبی است.

ابعاد آسانسورهای شیشه ای

اصولا ابعاد آسانسور شیشه‌ای کششی بیشتر از آسانسور شیشه‌ای هیدرولیکی است. ابعاد این نوع از آسانسورها متناسب با مدل و قدرت موتور خواهد بود.
باید به ای نکته مهم توجه داشت که نصب آسانسور شیشه ای گرد نسبت به سایر مدل ها، حدود 30 تا40 درصد به فضای بیشتری نیاز دارد.

درب شیشه‌ ای آسانسور

درب های آسانسور شیشه ای به صورت وارداتی و تولیدات ساخت ایران در دسترس هستند. کابین آنها نیز دارای شیشه های ثابت با قالبی فلزی هستند.
در برخی از اسانسورها کابین آسانسور شیشه ای به صورت جداگانه تعبیه نشده و در برخی دیگر شیشه دور آسانسور با کابین شیشه ای یکی شده است.

انواع کابین آسانسورهای شیشه ای

کابین آسانسورهای شیشه ای یا پانوراما به سه شکل زیر ساخته می‌شوند:
دایره‌ای
نیم دایره‌ای
مکعبی

قیمت آسانسورهای شیشه ای

هزینه اجزا و یراق‌آلات آسانسور شیشه‌ای گرد، نسبت به سایر مدل‌ها تا حدودی بیشتر است. ضخامت شیشه، تعداد لایه شیشه، قدرت موتور، ارتفاع محل نصب و موارد دیگری از این دست در تعیین قیمت آسانسورهای شیشه‌ای موثر هستند.

برای اطلاع دقیق از قیمت آسانسور شیشه ای می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
مجموعه آلپای با نیروی جوان در اهداف بلند مدت خود در نظر دارد تا بهترین شرکت آسانسور ایرانی باشد. برای حمایت از ما کافیست این مجموعه را به باقی دوستان خود معرفی کنید. اعتماد شما سرمایه ماست.

فهرست مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
Call Now Button